Petit o gran problema?
Bones.....
No se si tinc un petit o gran problema per em preocupa bastant i no se que fer. Ja que no ho sap ningu ni en tinc ganes de que ho sapiga. Nomes ho sabreu vosaltres :)
Be porto 3 anys amb entrenadores lesbianes. A mes parella entre elles dues. El cas es que no se per que ni res pero no m agraden. Respecto i molt l orientacio sexual de cada persona pero no se em fa com cosa.....no se com explicar aixo. Es el primer cop:)
Pero ara una altra cosa......la meva amiga de la infanci, tambe juga a l equip amb mi.....ara crec que tambe ho es.( crec, perque nose si es bi o lesb) donsc el que deia....em fan com "cosa" i no se ni com mirarla a la cara.....
Pero una altra cosa. Dues altres companyes de l equip s estan liant entre elles. O axio es el que he sentit. Ja que soc molt timida i no vaig a preguntar tot. Per jo escolto coses..... doncs aixo, que ara tampoc se com mirarles a la cara................ no se que em passa perque no m importa que una noia estimi a una altra o els nois estimin a nois..... pero nose.....
Esque no se com explicar aixo, costa molt....espero que hagueu entes una mica aixo i poguem donar me una resposta.......es greu?
Pd: no ho explicare a ningu........
Mersi per la resposta i us estimo molt😘😘😘petons a totes
Mariona Busto

Hola Blue sky!
Com saps que dues persones s'estimin, tinguin el sexe que tinguin, és la cosa més bonica que hi pot haver! Però vivim en una societat heteronormativa, és a dir, feta i pensada per parelles heterosexuals (noi i noia) i és el que es considera "normal". Tot plegat, i lligat a aquesta "normalitat" fa que algunes persones els hi costi d'entendre que dues noies o dos nois puguin ser parella. Per sort, s'ha fet molta feina i s'ha avançat molt per aconseguir que les persones homosexuals puguin tenir els mateixos drets i llibertats que les persones heterosexuals.
Dóna't temps, informa't si ho vols sobre l'homosexualitat, i veuràs que quan es tracta d'amor no hi ha rebuig que valgui!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança! ;)
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat