orgasmes
Hola!
La cosa és que em masturbo i em dona plaer, però no se si arribo a l'orgasme, perque tampoc em corro. A part, només ho puc fer un cop i se'm fa molt curt, tinc por que em passi elmateix tenint relacions sexuals. Com puc arribar a l'orgasme i masturbarme uns quants cops seguits??
GRAACIES
Mariona Busto

Hola holly!
L'orgasme és una sensació plaent, molt més forta que la resta, i que dura poca estona, com una petita explosió de plaer que es nota als genitals mentre una persona es masturba o té relacions sexuals. Si has arribat o no, només tu pots saber-ho, és una sensació subjectiva de plaer que només tu pots saber si has sentit.
Expliques que només ho pots fer un cop, hi ha moltes noies que després de masturbar-se i d'arribar a l'orgasme, tenen una sensació d'incomoditat a la zona, i és totalment normal, un cop arribat a l'orgasme el cos necessita tornar a relaxar-se i aquelles zones que principalment donen plaer, si seguim tocant-les, pot resultar incòmode i fins i tot pot arribar a molestar (ja que són zones plenes de terminacions nervioses, i això farà que percebin tant plaer com el "dolor" o molèstia). És recomanable, deixar d'acariciar la zona quan notis que aquesta molesta. Pensa que passada una estona, relativament curta, podràs tornar-te a estimular!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat