PRESIÓ AL TINDRE RELACIONS SEXUALS A LA VEGINA
Hola!!!
fa cosa de 5 mesos que vaig començar a sortir amb un noi mé sgran qu eo, ell te 19 i jo en tinc 16, faré els 17 d'aquí poc, fa cosa de dos mesos vam començar a tindre relacions sexuals, o vaig perdre la virginitat amb ell, però ell ja no era verge; però aquest no es el problema.
la primera vegada que ho vem fer o hem va fer gens de mal, ni em vaig sentir incomoda, ja que tenim molta confiança i em fa estar tranquila i segura, tot i que no va entrar tota, perquè estavem al cotxe i no estavem molt cómodes, pero la segona vegada va ser al llit, i si que va entrar tota, i hem va fer una mica de mal, pero no gaire, i hem va agradar bastant, però estc una mica preocupada perquè quan ho feia rápid, otava com una presió a la part dels ovaris i la vegina. va ser nomes quan ho feiem ràpid, després ja no passava quan anave més lents, en canvi, quan ho fem asseguts, i va ràpid no noto aquesta presió, es normal que noti aixó?????
Gràcies!!!!
Mariona Busto

Hola Clara!
Pot ser que algunes postures et resultin més incòmodes que d'altres. És important anar trobant aquelles en les quals tots dos estigueu bé i que aneu adaptant el ritme a l'excitació i al moment en el qual esteu. A vegades quan no estem molt excitades o estem fent una postura on la penetració és molt profunda, el penis pot xocar contra l'entrada del coll de l'úter i això pot ser dolorós o molest. Així doncs, aneu més a poc a poc, procureu que la zona vaginal estigui ben lubricada, per facilitar la penetració.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Clara!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat