no se com dir-li
Em sembla que estic enamorada de la meva millor amiga des de que ens vam liar de broma, i desde aquell dia sempre ho em tornat a fer em sembla que soc bisexual. Ahir vam quedar i em vaig ficar nerviosa quan la vaig veuere i no se perque, mentres estavem caminant com que ahir va ser el dia de l'orgullo gay va dir que es pensva que era bisexual i em vaig ficar molt contenta, espero que jo tambe li agradi o aixo espero. Sempre em sigut millors amigues desde petites.
He vist molts videos de youtubers que expliquen la seva orientacio sexual i em sento molt identificada.
Estic enamorada de fa molt i em sembla que ha arribat el moment de dir-li, com li puc dir?
Mariona Busto

Hola anònim!
Si ho tens clar i creus que ha arribat el moment de dir-li, endavant!
No és fàcil parlar de sentiments i assumir el risc que pot tenir dir-li a algú que t'agrada. Però si volem que passin coses i aclarir els nostres sentiments a vegades hem d'assumir aquest risc. Tingues present que pot sortir molt bé i que ella correspongui els teus sentiments, o per altra banda, pot dir-te que ella no sent el mateix. Si això passés, has d'acceptar-ho i respectar-ho, i veure de quina manera podeu seguir sent amigues sense que això us faci patir!
La nostra recomanació és que busquis un bon moment per parlar-ne. On pugueu estar tranquil·les i sense interrupcions. Sigues natural i espontània, segur que així et sents més còmode a l'hora de parlar de sentiments.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben fotra i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psciòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat