AYUDA
L'altre dia en casa de la meva novia ens va entrar un calentó y vam voler fer-ho pero no teniem preservatiu aixi que nomes ho vam fer pero poca estona y se la vaig ficar poques vegades perque no voliem sense proteccio
per fer aixo es pot quedar embarasada??
que em respongui la Anissa que avui ha vingut al meu institut y es molt simpatica :)
Anissa Ouali

Hola Anonimo16!!!
Gràcies per la teva confiança!!! I m'alegra molt saber que t'ha agradat el taller ;)!
Si hi han relacions sexuals sense protecció, sempre podem dir que hi ha un risc (tant d’embaràs, com d'infeccions). Abans de l'ejaculació i sense control, sempre apareix el líquid preseminal i aquest conté espermatozoides, i per tant aquí tenim risc.
No et puc dir que amb les penetracions que heu fet hagi risc d'embaràs 100%, però tampoc que no hi hagi hagut cap risc (0%).
Pel que expliques la probabilitat és baixa, però per no tenir dubtes la propera vegada, no jugueu a la "loteria" (com diem sempre als tallers jeje) i utilitzem protecció, encara que ens haguem de quedar amb el calenton!!
Espero haver-te pogut ajudar!! Una forta abraçada!!!
Pd: Recorda que si teniu dubtes i voleu consultar amb algú directament i en persona, la Infermera de Salut i Escola la teniu allà mateix ;)! no ho dubteu!
Anissa Ouali, @AniOuali