Relació amb un noi major que jo
Hola adolescents! Us faig aquesta consulta perquè estic feta un embolic. El cas és que fa un temps vaig conèixer un noi 5 anys més gran que jo i des del primer moment els dos ens agradem. Ell està més pillat per mi que jo per ell, però m'encanta. Fa pocs dies se'm va declarar i em va dir que li agradaria tenir una relació amb mi. A mi m'encantaria perquè m'agrada molt però em fa por la reacció de la meva família al enterar-se que estic sortit amb un noi de 21 anys, ja que sempre he sigut la "xiqueta mimada de casa". Ajuda si us plau...Em fa molta por la reacció del meu pare sobretot, ja que mai li ha agradat que vagi amb xiquets, imagineus com reaccionaria amb això!
Moltes gràcies i seguiu així!
Mariona Busto

Hola whatever_!
Segurament els teus pares pateixen, i no volen que et passi res dolent. El que et recomanem és que parlis amb ells, que els hi expliquis els teus sentiments i que puguin conèixer a aquest noi. Si saben qui és i tenen l'oportunitat de conèixer-lo, segurament estaran més tranquils.
Busca un moment de tranquil·litat per parlar-ne amb ells. Potser et sents més còmode parlant primer amb la teva mare i després amb el teu pare (si li costen més aquestes coses). Escolta'ls i intenta comprendre'ls. Deixa que et manifestin les seves inquietuds i explica com et sents tu i el que t'agradaria.
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat