Els tios, i la meva masturbació
Hola soc l'Oxana
Jo tinc 2 preguntes;
1: Noto que tots els tios nomes volen sexe amb mi, perquè som molt carinyosos amb mi i quant agafen confiança amb mi ja volen sexe.
La veritat esque jo amb el meu ex ja no faig res de sexe perquè me cansat de que em miri com si fos una guarra o alguna cosa aixi.
Que puc fer perquè els tios no em vegin aixi?
2: Jo porto molts mesos masturbanme i la veritat esque m'agrada molt i o passo be, el cas esque quant arribo al plaer (acariciant el clítoris) arribo d'avegades a ejacular i mullo una part del llit.
Aixo vol dir que he arribat al orgasme?
Gracies per contestar i bon estiu adolescents.
Mariona Busto

Hola Oxana!
Responem als teus dubtes:
1. Si tu no vols tenir sexe amb ells, simplement has de dir que NO, hi han de respectar la teva decisió. Què pensin el que vulguin! És important que no facis res que no vulguis fer, així que si ells volen, però tu no, no hi ha res més a dir!
2. Pot haver-hi orgasme sense ejaculació femenina, i orgasme amb ejaculació. Per tant, si has arribat o no, només ho pots saber tu, ja que és una sensació subjectiva de molt plaer que pot anar acompanyada o no de l'ejaculació.
Una abraçada ben forta i bon estiu a tu també!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat