Primer cop
Hola m'agradaria consultar un problema que hem preocupa molt, fa poc ho vaig fer amb el meu novio per primer cop i ho hem fet dues vegades ja, ell diu que ho disfruta molt però, a mi hem fa mal i no hem dona orgasme. Se que la primera vegada tindria que fer mal però, la seguent casi no m'he n'ha fet, el cas és que no he sentit res i sempre li dic que ho deixessem estar perquè no ho disfruto, no sento res i a mi m'atrau fisicament. Si hem poguesseu dir que hem passa us estaré molt agraida!
Mariona Busto

Hola Pum!
El que us ha passat és molt habitual! Esteu tot just començant i aprenent com funciona això de la sexualitat compartida, així que paciència!
La nostra recomanació és que aneu a poc a poc, que no comenceu directament amb la penetració! Recordeu que el clítoris és la zona més erògena i que més plaer sol produir a les noies, per tant, una manera de sentir més coses és que pugueu estimular-lo directa o indirectament mentre esteu fent la penetració. Penseu que de mica en mica anireu agafant més pràctica, anireu coneixent millor els vostres cossos i segurament les coses aniran millor!
Per últim, no oblideu que el cervell és el gran òrgan sexual! Per tant, tan important és l'estimulació que rebem, com en què estem pensant mentre tenim relacions sexuals, si estem centrades a gaudir i passar-nos-ho bé!
No oblideu fer servir preservatiu durant tota la relació sexual! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat