Urgent ajuda
Hola, m'agradaria que pugéssiu ajudar a una meva amiga que te alguns problemes alhora de "liar-se." Ella fa unes setmanes que te novio i s'han proposat alguna vegada de quedar i liar-se. En té moltes ganes peró quan ho ha de fer es posa molt nerviosa( ja que encara no ha fet mai), i es bloqueja per culpa dels nervis. La meva pregunta és: hi alguna manera de poder fer que estigui més tranquil·la? Algun consell per les persones que no s'han liat mai?
Moltes gràcies i espero que pogueu contestar avait ❤
Mariona Busto

Hola aanònimm!
Primer de tot és important normalitzar la situació. Ningú neix ensenyat, i per tant, si no ho ha fet mai, és lògic que estigui nerviosa i que no sàpiga per on començar. Així que tranquil·la!
Tenir molta confiança amb la persona amb la qual vol compartir aquest moment, ajudarà molt! Si és el seu nòvio, que en parli amb ell, que li pugui explicar les seves pors i dubtes, i que pugui ajudar-la a anar al seu ritme, de mica en mica, començant a poc a poc. Primer que els llavis puguin tocar-se i de mica en mica, anirà sentint-se més còmoda i podrà anar deixant-se anar. És molt important no voler córrer!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat