No se k posar...
Primer de tot: Soc una puta per haver follat amb tota la part masculina de la classe i amb nois mes grans?
Segon: Estic enamorada dun noi i ell vol sexe, fa un mes vam follar i des d'aquell dia que no em ve la regle i crec que es perque ell es va entestar en que no cala condo que ja controlava la polla . Estic molt preocupada i ja li he deixat clar que prou de follar i que pude ma deixat embaraçada
Nose que fer i espero que majudeu
Gracies😪
Mariona Busto

Hola Puxiii!
Una prostituta és una persona que cobra uns diners a canvi de sexe. Aquest no és el teu cas, així que NO ets una puta per haver mantingut relacions sexuals amb molts nois.
Per altra banda, si ell només vol sexe i tu no ho vols, ha de respectar la teva decisió! Un NO és un NO, per tant, si no respecta el que tu vols, allunya't d'ell. Encara que estiguis enamorada, si no té en compte les teves decisions i no les respecta, vol dir que no t'estima.
Per últim, si vàreu tenir relacions sexuals sense preservatiu i la regla no et ve, pot ser que estiguis embarassada. Per tant, et recomanem que et facis una prova d'embaràs per sortir de dubtes. Si surt negativa, perfecte! Per una pròxima vegada, no oblidis mai de fer servir preservatiu, així podràs gaudir de la teva sexualitat de forma sana i responsable! Si sortís positiva, estareu davant d'una situació gens fàcil. Podeu anar al vostre Centre d'Atenció Primària (CAP) i explicar el què us ha passat. Allí us ajudaran i assessoraran. Molt important, que en puguis parlar amb els teus pares, si aquesta fos la situació. No recomanem a ningú passar per aquest tràngol sol.
Esperem que només hagi estat un retard de la regla i que feu un bon aprenentatge per pròximes vegades!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat