Sexe oral
Hola!
Demà he quedat amb un noi i la cosa és que sé que acabarem fent sexe oral, i no sé si alguna altre cosa, perquè ja ho hem parlat, però tinc alguns dubtes.
Per masturbar a un noi oralment representa que amb la boca has d'anar baixan la pell del penis com si ho fesis amb les mans fins que arribi a l'orgasme?
Cal utilitzar preservatiu en aquests casos tan en ell com en mi o si ho fem sense tampoc té perquè passar-nos res?
I per últim, quan fas l'amor en el moment de posar el condó és quan el penis està erecte però encara no ha baixat la pell i durant la penetració llavors la pell es queda fora de la vegina o entra tot?
Moltes gràcies!
Mariona Busto

Hola IXX!
Anem per parts:
- El sexe oral consisteix a estimular els genitals de la persona amb la boca. Pots fer-ho de diferents maneres, i és important que adaptis l'estimulació (intensitat, ritme, velocitat...) al que li agradi al noi amb el quan estàs. No és obligatori estar estimulant fins que arribi a l'orgasme, podeu combinar amb estimulació manual, per exemple. Vosaltres decidiu! Per això és molt important que tingueu confiança entre vosaltres i que pugueu parlar-ne!
- Amb el sexe oral es recomana l'ús d'algun mètode de barrera per evitar el contagi d'alguna Infecció de Transmissió Sexual (ITS). Preservatiu en el cas dels nois (es poden fer servir preservatius de sabors) i banda de làtex en el cas de les noies.
- El preservatiu s'ha de posar amb el penis erecte abans de començar a penetrar. El gland queda fora de la pell, dins del preservatiu. És important que deixeu espai pel dipòsit on quedarà el semen un cop el noi ejaculi.
Per últim, és molt important que només facis allò que tu realment vulguis i et sentis segura i preparada per fer. No cal córrer! I si tens dubtes o no ho veus clar, cal dir NO. L'altra persona ha de respectar el teu ritme i la teva decisió.
Esperem haver respost els teus dubtes!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat