Primer cop
L'altre dia ho vaig fer per primer cop amb el meu novio,el cas es que ho vam fer sense condo..no es va correr a dintre però la gent ma dit que tinc risc a quedar-me embaraçada,ajuda estic desesperada!
Moltes gràcies,m'encanta el vostre trebaall!!
Mariona Busto

Hola apmm!
Sempre que hi ha penetració sense preservatiu hi ha risc d'embaràs no desitjat i també del contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS).
Els nois abans d'ejacular alliberen líquid preseminal que ja pot contenir espermatozous, i per tant, l'embaràs pot donar-se. Evidentment no hi ha les mateixes probabilitats que si el noi ejacula dins la vagina, però no podem dir-te que no hi ha risc.
Per tant, no sabem quants dies fa que això va passar, però estigues pendent de quan t'ha de venir la regla i si no et ve, fes-te una prova d'embaràs per descartar-ho.
Així doncs, et recomanem que per pròximes vegades utilitzeu preservatiu des del començament de la relació i fins al final. D'aquesta manera podreu gaudir de la vostra sexualitat de forma sana i responsable. Us estalviareu molts mals de cap!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat