Regla
Hola,
Des de fa uns dies m'he possat els meus primers tampons,encara que trobo una cosa estranya ja que quan vaig a la piscina les calçes es taquen igualment encara que el tampó no estigui del tot ple. Aixó per qué passa???
Mariona Busto

Hola pesigollesplus!
Doncs pot ser perquè el tampó no estigui col·locat correctament o perquè la mida no sigui la correcta en funció de la quantitat de regla que tens. També has d'anar canviar el tampó cada 4 hores aproximadament, o quan tu notis que ja el tens ple.
Revisa si el tens ben col·locat o no, mira les instruccions dels tampons per saber si ho estàs fent bé o no. Et recomanem que provis de posar-te tampons que vinguin amb aplicador de plàstic, et resultarà més fàcil i còmode.
Esperem que revisant això se solucioni el problema!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat