Dubte sexualitat i
Hola adolecents.cat
Crec segur que soc bisexual pero nose com confirmar-ho, hi ha alguna forma de saber-ho segur?
D'altre banda si fos bisexual com els hi puc dir a la meva familia sense k em rebutgin i em respectin, esk em fa corte...
Mariona Busto

Hola O02!
Doncs el temps i les circumstàncies que vagis vivint t'ajudaran a descobrir-ho. Recorda que el que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem! Així doncs, paciència, perquè ho aniràs descobrint!
Un cop ho tinguis realment clar, és normal que vulguis compartir-ho amb la gent que estimes, la teva família, etc. Quan vulguis fer-ho, és important que busquis un moment de calma, on puguis parlar amb tranquil·litat i que donis temps perquè les persones del teu voltant puguin pair "la notícia". Per sort, hem avançat molt en aquest tema, però a vegades necessites més informació o assessorament sobre aquests temes. Així que pots parlar-los per l'Associació de Pares i Mares de Gais, Lesbianes, Bisexuals i Transsexuals (AMPGIL) http://www.ampgil.org/ca/
">
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat