Inseguretats primer cop
Hola^^,
fa molt que rumio aquest tema, però no he estat mai segura d'explicar-ho a ningú... Fa molt que coneixo a un noi i m'ha dit de tenir sexe.. Pels dos serà la nostra primera vegada, l'únic problema és que em fa moltíssima vergonya que vegi els meus pits perquè els tinc caiguts... També he pensat de fer-ho amb sostén però trobo que no voldrà i tampoc sé com s'ho pendrà... Sé que si m'estime m'acceptarà, però tinc por del que pugui passar després... I sé que no hi ha edat per fer-ho, però no em vull esperar gaire més...
Bé, espero amb moltes ansies la vostra resposta i moltissimes gracies.♥
Mariona Busto

Hola Sweet!
És molt important que ho fem quan realment ens sentim preparades per fer-ho, i que ho fem amb aquella persona que nosaltres vulguem i amb qui tinguem confiança. No cal córrer! No és un tema d'edats, sinó de maduresa i responsabilitat!
Recorda que has d'estimar i acceptar el cos que tens, perquè només així et sentiràs lliure i podràs gaudir de la teva sexualitat sense inseguretats que l'únic que fan és bloquejar i no permetre que ens ho passem bé! Així que estima't, valora't, tinguis els pits que tinguis! No oblidis que tots els pits són bonics, i si la persona amb qui vols compartir la teva sexualitat t'estima i et respecta, li agradarà el teu cos sigui com sigui!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat