no se com masturbarme
Sóc noia tinc 14 anys i fa uns mesos que em masturbo, però no em poso calenta. En realitat no se que vol dir vull di si, però no sé com se sent llavors no se si m'hi poso o no. Llavors no se com masturbarme per posar-me calenta ja que introduir els dits no m'agrada i si que macaricio el clitoris fent cercles tope ràpid (això m'encanta) i amunt i avall i toot i estimulant els mugrons ho intento però no sé si realment em poso calenta o no. Em podeu ajudaa??
Gracieess
Mariona Busto

Hola!
És normal que no sentis massa plaer amb la simple introducció dels dits dins la vagina, així que tranquil·la! Normalment les noies preferim l'estimulació del clítoris (recorda que la seva única funció és produir plaer)! Així doncs, si a tu t'agrada acariciar-lo fent cercles tope ràpid, fantàstic! Cada noia ha de trobar allò que li agrada!
No oblidis que el gran òrgan sexual és el nostre cervell, per tant és important que mentre ens estem acariciant, masturbant, estimulant... estiguem connectades amb allò que estem fent, en pensament que ens excitin, etc. Així doncs, prova de masturbar-te fent ús també de la teva ment, de la fantasia, de pensaments eròtics, etc.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat