Sempre estic excitada
Hola,
Tinc novio des de fa tres mesos i ens hem passar tots els dies fallant, m'encanta follar! No puc estar sense fer-ho ni un dia, quan quedem primer anem a donar una volta o el que sigui, pero després estem els dos mirant el rellotge per anar a casa i follar. Quan marxa jo segueixo ficant-me els dits no puc parar de masturbar-me o follar, es normal?
Mariona Busto

Hola Anonim191!
Que la curiositat per la sexualitat augmenti a l'adolescència és completament normal. Si a més, acabeu d'iniciar la relació (fa 3 mesos) i ja us heu iniciat en les relacions sexuals compartides, és habitual que les ganes d'experimentar i de mantenir relacions sexuals siguin freqüents.
Ara bé, és important que pugueu gaudir de la vostra sexualitat de forma sana i responsable, i que això no us privi de continuar amb la vostra vida, és a dir que no deixeu les vostres obligacions per mantenir relacions. Hi ha d'haver temps per tot!
Per últim, recordeu fer servir preservatiu sempre des de l'inici de la relació i fins al final :)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat