tinc els pits petits i vull que em creixin
fa 6 mesos que tinc la regla tot i que es molt irregular i no em creixen els pits. Mestimo el meu cos i no és un tema que em preocupi però em dona curiositat saber si em creixeran
merciiii
Mariona Busto

Hola jeeeess!
No sabem quina edat tens, però si fa 6 mesos que t'ha vingut la regla, estàs en plena època de creixement i el teu cos encara canviarà una mica. Per tant, paciència! Pensa que no podem accelerar el creixement del nostre cos i tampoc podem decidir si tindrem uns pits grans o petits. Això ve determinat genèticament, per tant hem d'acceptar-ho i estimar-nos tal com som! Fas molt bé d'estimar el teu cos ;)
Si ho vols, a la pròxima revisió amb el metge, comenta-li la teva curiositat, i ell segurament podrà indicar-te el teu grau de desenvolupament i si encara et queda molt per créixer o no.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat