La primera vegada
Hola!,
Des de fa un temps que em vull començar a masturbar (fer-me dits), però no se com fer-los, em podríeu aconsellar de la millor manera de fer-los, com fer-los, de quina manera...
Moltes gràcies!
Mariona Busto

Hola anoonima8!
Si mai t'has masturbat, és normal que no sàpigues com fer-ho, ningú neix ensenyat! El que nosaltres et recomanem primer és que agafis un mirallet i observis els teus genitals, localitza cada una de les parts, familiaritzat amb la teva vulva, així tot serà més fàcil!
Recorda que per masturbar-se no cal introduir res dins la vagina, si no es vol. Es pot començar amb l'estimulació externa dels genitals. El clítoris és la zona més sensible i que serveix únicament per produir plaer. Pots estimular-lo directament, pels voltants, canviar el ritme i la intensitat de l'estimulació. Vés provant sense por i de mica en mica aniràs descobrint què t'agrada i com t'agrada fer-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat