Soc verge però es pensa que no...que faig?
Hola,
Tinc un problema, portu uns quants mesos amb la meva parella i insisteix en que vol que fem algo mes que liarnos, perque es pensa que no soc verge, però en realitat si.
Si ho fessim ell notaria que soc verge? Em faria mal? I per últim és normal que insisteixi tant amb això?
Gracies💕
Mariona Busto

Hola LauriiCanto!
El que és important és que respecti el teu ritme. Si tu encara no ho vols fer, tens dubtes o no ho veus clar, donat el temps que necessitis! És important no fer les coses per pressió, sinó perquè realment volem i ens sentim preparades per fer un pas tan important.
Que siguis verge, si tu no li has dit, ell no té per què notar-ho. Però recorda que la confiança i la sinceritat en la parella són elements clau per una relació sana, i potser si ell ho sap, les coses us resulten molt més fàcils a tots dos.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat