Què significa??
Hola adolescents!!!!
Estic bastant preocupada per una cosa i esperava que m'ho puguessau aclarir.
El cas es que jo al meu poble tinc una colleta i un nen de la colla m'ha deixat de parlar així com així sense explicacions i li he preguntat alguna vegada si estava enfadat amb jo pero em deia que no que estava tot bé, pero esque no u acabo de entendre, el cas es que m'agrada des de fa 4 anys i de més petits tontejavem i molts amics em diuen que m'ha degut deixar de parlar perquè li importo o li agrado i té molta vergonya, necessito ajuda i un consell ràpidament.
Gràcies i un petó!!!
Mariona Busto

Hola wonderful!
Doncs nosaltres no podem saber el motiu exacte pel qual ha deixat de parlar-te, però el que et recomanem és que en parlis amb ell, ja que és l'única persona que pot donar-te la resposta.
Busca l'oportunitat per poder parlar-ne amb calma, pregunta-li què li passa, i si no vol compartir-ho amb tu, has de respectar-ho. De totes maneres, si a tu t'agrada des de fa tant temps, també tens l'oportunitat per dir-li o aprofitar per parlar de sentiments, com ho veus?
Esperem que se solucioni el tema i que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat