Posició
Bona nit,
Sé que encara sóc petit per tenir relacions sexuals (o no, depèn de cada persona) però m'agradaria que el primer cop que en tingués en sapigués una mica ja que sempre he sentit que per el noi està bé pero per la noia no tant, doncs m'agradaria que el primer cop que ho féssim fos un moment molt bonic a recordar.
Ara bé la pregunta, quina és la millor postura?
Ella a sobre? Jo a sobre? Altres postures? Mirar la postura que a ella no li pugi fer mal a l'hora de la penetració? O deixar que les coses flueixin?
Merci per la resposta
Molt bon estiu!
Mariona Busto

Hola  MAABAA!
Doncs per començar i per a les primeres vegades és millor fer postures senzilles que us permetin comunicar-vos i estar còmodes. Per exemple, tu a sobre ("el missioner") o ella a sobre teu, són les dues més comunes a l'hora de començar. Si ella està a sobre teu, podrà controlar ella el grau de profunditat de la penetració. És molt important que en parleu i que busqueu aquella posició en la qual tots dos estigueu a gust.
Per últim, no oblideu tenir preservatius a mà i utilitzar-los correctament des del començament de la relació.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança! Bon estiu! ;)
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat