Sóc una "calientapollas"?
Hola, bona tarda! Bé doncs no és la primera vegada que he estat parlant amb un noi per instagram i la conversa ha pujat una mica de to. Molts cops el noi en qüestió vol quedar en persona perque passi alguna cosa entre nosaltres, i aquí ve el problema: darrere d'una pantalla sóc més oberta i no tinc vergonya, però a l'hora de veure'ns cara a cara sempre li poso excuses per acabar no quedant, ja que sóc massa tímida i sé que em sentiria molt incòmode. Em sento molt malament, perquè gaudeixo parlant amb ell i trobo que podria tenir algo amb ell, però no crec que estigui preparada per quedar i fer algo. Pensarà que sóc una "calientapollas"?
Gràcies!!
Mariona Busto

Hola calunii!
Si tu no et sents preparada i no vols quedar, estàs en el teu dret de fer-ho, i això no significa que siguis una "calientapollas"! De fet, és molt important que mai facis res sota pressió o si no n'estàs convençuda de fer-ho. Pensa que a moltes persones els hi resulta més fàcil parlar a través de xarxes socials que amb el cara a cara, sembla més fàcil expressar allò que sentim, ja que la pantalla fa "d'escut". Però és important, no jugar amb els sentiments de les persones i ser sincers per no fer mal a ningú.
Per últim, has d'anar molt amb compte amb qui parles per internet, quines imatges o vídeos us envieu, ja que un cop enviades perdem el control del que es pot fer amb tota aquesta informació. Per tant, s'ha de vigilar molt!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat