condo
Bones! L'altre dia ho vaig fer amb el meu novio amb condo i tot molt be, i just avui que fa quatre dies que ho vam fer m'estava masturbant i m'ha sortit un condo. Ho he comentat amb ell i diu que quan es va adonar que no el tenia pensava que se li havia caigut a terra i se'n va posar un altre. Ja se que la pildora del dia despres ja no serveix de res pero em preocupa el fet d'haver tingut el preservatiu quatre dies alla dins pel tema infeccio.
Mariona Busto

Hola bombonsito!
Estigues pendent de si notes alguna molèstia (picors, coïssor..) i si és així, vés al ginecòleg perquè pugui valorar-ho.
De totes maneres, i com ja deus saber, es pot haver produït un embaràs no desitjat. Estigues atenta a quan t'ha de venir la regla, i si no et ve, fes-te una prova d'embaràs per descartar-ho.
Recordeu que la sexualitat és cosa de dos i és molt important que si de sobte veieu que el preservatiu ja no està en el penis, que no continueu fins a esbrinar a on ha anat a parar. D'aquesta manera us estalviareu molts mals de cap i podreu actuar abans que sigui massa tard.
Esperem que només hagi estat un ensurt!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat