Records
Fa just un mes ho vaig deixar amb el meu novio perque shavia liat amb una altre quan va sortir de festa i anava borratxo. Jo no m'hen vaig enterar fins uns quants dies després, i ho vaig saber per una amiga meva. La qüestió és que el vaig deixar i ara no paro de pensar en ell, que puc fer?
Mariona Busto

Hola Pt2015!
És normal que encara pensis en ell! És tot molt recent i no podem oblidar tan fàcilment...
No sabem si t'estàs platejant tornar amb ell i perdonar-lo pel que va passar, però si aquesta no és la teva idea el millor que pots fer és donar-te temps i posar distància entre vosaltres (física, virtual i emocional). Distreu-te, estigues amb les teves amigues, parla'n amb algú (si ho necessites), i deixa que les coses de mica en mica vagin posant-se al seu lloc.
Refer-se d'una ruptura de parella no és cosa fàcil! Així que molta paciència i endavant!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat