sex ayuramee
Bones,
quan faig l'amor amb el meu nòvio primer ho feiem amb condo però ja fa uns messos que ho fem sense, perquè sempre el trenca i clar tant per tant ho fem sense. No se com ho podem arreclar perquè nose si es trenca perquè em folla massa dur o perquè la té molt gran (de fet la té tan gran que no mi cap a la boca). De moment ho estem fent sense i com que m'agrada més aixi ho continuarem fent. Creus que pot haver alguna solució?
Gràcies
Mariona Busto

Hola pedri0009!
La decisió de fer-ho amb o sense preservatiu és vostra... però heu de saber que us exposeu conscientment al contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS) i a un embaràs no desitjat!
El preservatiu és un mètode anticonceptiu fiable si s'utilitza correctament. Que sempre es trenqui el preservatiu quan el feu servir pot ser perquè no el manipuleu correctament (amb les ungles, les dents), perquès estan en mal estat (caducats, no s'han guardat correctament) no el col·loqueu bé quan el penis està en erecció o la talla no és la correcta. Valoreu què és el que deu estar passant, però si creieu que és un tema de mides heu de saber que podeu trobar preservatius més grans que encaixin amb la mida del seu penis.
Així doncs, us recomanem molt que us replantegeu si mantenir relacions de risc és la millor opció o no. Recordeu que per gaudir de la sexualitat cal maduresa i molta responsabilitat.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat