DUBTEES SEXUALITAT...
hola primer de tot dir-vos que agraeixo molt i m'encanta la feina que feu, moltissimes gràcies!
tinc uns petits dubtes sobre sexualitat que m'agradaria resoldre abans de fer-ho per primer cop...
1. que passa si t'empasses el semen de la teva parella? es perjudical?
2. en cas de que el noi es corri a fora la vagina abans de mantenir les relacions sexuals i posem un condo per a mantenir relacions sexuals, hi ha risc d'embaràs?
moltissimes gràcies
Cristina Albó

Hola Lb00,
Moltes gràcies per les teves paraules! Ens encanta que la feina que fem us resulti d'utilitat :) !
Copiarem les dues preguntes i les contestarem una a una:
1. Què passa si t'empasses el semen de la teva parella? es perjudical?
No és perjudicial per la salut si saps del cert que no té CAP Infecció de Transmissió Sexual. Si la tingués, a l'empassar-te el seu semen o estar en contacte amb ell a través de la boca (que és una mucosa), sí que hi hauria risc de contagi.
2. En cas que el noi es corri a fora la vagina abans de mantenir les
relacions sexuals i posem un condó per a mantenir relacions sexuals, hi
ha risc d'embaràs?
Si l'ejaculació NO es produeix a l'entrada de la vagina, NI a zones properes de la vagina, NI entra en contacte amb la teva vagina, no hi ha risc d'embaràs. El més important és que en el moment en què el seu penis i la teva vagina entren en contacte i hi ha penetració, el preservatiu estigui posat durant TOTA la relació sexual.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat