Es el primer cop que masturvar a un nen
Dema quedu amb el meu novio a casa meva sense Els meus pares i a Ni Rem a la meva habitació tinc molta vergonya perque no se masturvar a un nen.
Magudeu?
Mariona Busto

Hola H!
És normal que si no ho has fet mai, no sàpigues com s'ha de fer. Ningú neix ensenyat, així que fora pressions!
Recorda que és important que et sentis segura i preparada per fer un pas més amb el teu nòvio. Recorda que no s'hi valen pressions! Així que només has de fer allò que tu vulguis i et vingui de gust.
La masturbació masculina consisteix en l'estimulació dels genitals del noi amb la mà. Pots acaronar el penis, els testicles... fer moviments a munt i avall amb la mà, poc a poc per no fer-li mal. Digues-li a ell que t'ensenyi com s'ha de fer i com li agrada que li facin.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat