És un problema molt gran?
Holaa, em dic Sara,
Bueno, la consulta que us vull fer és que fa uns dies el meu amic i jo vam anar a casa seva i que ell es va despullar només arribar, jo no savia que fer i que em va dir si podia masturbar-me, i jo a ell.
Li vaig dir que sí, ja que em possa molt això, però en un moment, volia sexe amb mi.
Jo li vaig dir que només teniem 15 anys i que erem petits per tenir-ne i tal...
El cas es que ara tinc ganes, i em sento malament de haver-li dit que no.
Què haig de fer? Dir-li que ara sí ho vull fer? Em pot mandar a la merda? Sóc massa petita per pensar en voler tenir sexe?
Cristina Albó

Hola Spg,
Nosaltres no podem dir si ets massa petita o no per tenir relacions sexuals, el que sí que et podem dir és que no has de sentir-te malament per haver dit que no i ara sentir curiositat. Potser podries parlar amb ell i fer-li saber que allò que va passar et va agradar, comenteu com va anar i què us va fer sentir a cadascun de vosaltres.
La decisió de tenir o no relacions sexuals amb penetració l'hauràs de tenir clara, però no només en el moment de l'excitació, pensa abans si vols fer aquest pas amb ell, si tens clar el que significa, si tens clar quines possibles conseqüències poden haver-hi a curt, mig i llarg termini, tant si alguna cosa no va bé, com si tot va bé, etc...
És important reflexionar, pensar i valorar els passos que volem donar i amb qui... i això és algo que ha de fer cadascú.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat