Com ho faig?
Hola, sóc una noia en mig de l'adolescència, i desde fa no molt 8 no ho recordo, sento certa curiositat per saber com puc masturbar-me desde casa. He suposat que és normal tenir aquesta curiositat, ho és oi?
Merci per tot
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Sí, com tu dius és molt normal sentir aquesta curiositat! :) El nostre cos ens permet sentir moltes coses, entre elles plaer, així que és natural que volguem saber com.
Cada noia es masturba a la seva manera (és una pràctica personal i íntima), així que tu hauràs de buscar la forma que t'agradi més. Es tracta de trobar un lloc on tinguis intimitat i estiguis tranquil.la (com a la teva habitació), i tocar el teu cos i els teus genitals de la manera que més t'agradi (no hi ha sola forma com ja he dit): amb les mans, amb un coixí, etc.
Espero haver estat d’ajuda! :)
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat