primera relació sexual
Holaa!! us volia comentar una cosa perque tinc algunes preguntes...
el cas es que avui ho he fet per primer cop amb el meu novio, la veritat es que m'ha fet mal pero es pot soportar, em demanava si es pot saber si el himen esta trencat o no.. se que es pot trencar facilment a causa de una caiguda o algo per l'estil, hi ha alguna manera de saber-ho despres de la relació?
si ell no es cor vol dir que no ha disfrutat del acte?
Mariona Busto

Hola anonima!
Doncs si s'ha trencat l'himen, haureu observat que ha sortit una miqueta de sang. Que no n'hagi sortit pot significar que ja el tenies trencat a causa d'una caiguda, un cop... o bé que tens un himen molt flexible i que no s'ha trencat amb la penetració. El ginecòleg amb l'exploració vaginal pot observar si l'himen està trencat o no.
Que no hagi ejaculat no significa que no s'ho hagi passat bé! Pensa que a les primeres vegades se sol estar nerviós, no es té experiència... i tot plegat pot dificultar que s'arribi a l'orgasme. De mica en mica anireu agafant més confiança i les coses aniran millor.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat