Precocitat
Hola,
tinc un dubte sobre sexualitat i és que quan estic amb una noia i ens liem i fem altres coses i tal bueno estem molt bé i tot està correcte pero quan arribo a casa veig que he tret semen, pero jo no havia notat res en el moment en el que estava amb ella i la meva pregunta és si això es precocitat o que és, jo no tinc cap orgasme quan estic amb elles perque no fem res de l'altre mon. Quan estic jo sol no tinc cap problema al eyacular i el temps és l'adequat.
Moltes gràcies
Mariona Busto

Hola gonzaaa!
Els nois abans d'ejacular expulseu líquid preseminal, que no és el mateix que el semen que s'ejacula al final de la resposta sexual coincidint amb l'orgasme. Potser el que observes en els teus calçotets es tracta d'això... de totes maneres, t'ha passat més d'una vegada o només en una ocasió? Pel que ens expliques ens dóna la sensació que només t'ha passat una vegada, i per tant, és important que no li donem més importància de la que té! Pensa que quan un noi està excitat, amb una persona que li agrada, i hi ha estimulació sexual és normal ejacular de pressa!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat