Dubtes
Bona tarda,
fa poc he començat a tenir relacions sexuals amb un noi. Era la primera vegada per mi, i tinc alguns dubtes.
Ja ho hem fet varies vegades i, tot i que sento plaer tota l'estona, no he arribat encara a tenir un orgasme. És normal això? No és que no m'agradi, sempre hem tingut molta atracció mútua i a més tenim molta confiança.
A més, hi ha vegades que em marejo mentrestant. Sempre he tingut la pressió baixa, podria ser per això? Què puc fer perquè no em passi?
Moltes gràcies
Cristina Albó

Hola Lola,
Anem a entendre una mica l'anatomia dels genitals: La part dels genitals femenins que està destinada a proporcionar plaer única i exclusivament és el clítoris. Ja el coneixes?
T'adjuntem dues imatges per a què puguis conèixer una mica millor la teva anatomia i la del clítoris:
Com
veuràs, el clítoris, es troba  l'exterior de la vagina, no a
l'interior. Seria interessant que si tens curiositat de com és el teu cos, agafis un mirallet i puguis mirar-te els genitals i ubicar totes les parts indicades a les imatges. Si el clítoris que està a l'exterior de la vagina (i que és l'òrgan encarregat de proporcionar plaer sexual a
la dona, i que no té cap altre funció que no sigui aquesta), és fàcil d'entendre que amb la penetració, les noies/dones no sentin molt de plaer, la penetració pot ser excitant però la gran majoria de les noies/dones no sentim plaer amb la penetració.
Com hem explicat en moltes altres consultes, la gran majoria de terminacions nervioses en els genitals femenins estan a l'exterior de la vagina (tal i com es veu en les imatges), al clítoris i al seu voltant, no dins.
Si vols començar a descobrir com funciona el teu cos, intenta descobrir com funciona el teu plaer explorant aquestes zones i poc a poc aniràs coneixent més el teu cos i el teu plaer! Quan ho coneguis, podràs
ensenyar al teu nòvio com ho ha de fer o de quina forma t'agrada sentir
plaer.
Pel que fa als marejos pot ser per la presió baixa però el millor seria que si veus que continua passant ho consultis amb el teu metge.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat