QUE PUC FER??????
Ja vaig dir anteriorment que li vaig fer una palla a un professor, i em va agradar molt. Fa dues setmanes tenia classe amb ell, i em vaig quedar per aclarir un assumpte, i em va dir que anes a casa seva i que alli ho aclaririem. Jo sabia que no volia que vingues a casa seva per aclarir el assumpte, sino per a fer alguna altra cosa. Al final i vaig acabar anant. Quant mestava aclarint l'assumpte em va fer un morreig, i jo m'hi vaig tornar. Total, que vam acabar al llit. Fa ja dues setmanes que no em ve la regla. No se que fer i tinc molta por d'estar-ho. Ajuda
Cristina Albó

Hola carlvs,
A part que ell ha comès una il·legalitat, si vàreu tenir relacions sexuals amb penetració sense preservatiu, hi ha risc d'embaràs! Si ja fa dues setmanes que la regla t'hauria d'haver vingut i no ha vingut, el millor és que et facis un test d'embaràs i surtis de dubtes. Un cop tinguis el resultat, hauràs de parlar amb els teus pares, amb el professor i possiblement, com sigui positiu, tindrà unes conseqüències força lletges i complicades. Si surt negatiu, et recomanem per la teva seguretat que NO tornis a quedar amb ell.
Ens preocupa la relació de desigualtat.
Gràcies per escriure'ns i de veritat, ves amb molt de compte!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat