Li vull xupar però és la meva primera vegada
Hola!
Necessito de veritat que em poguéssiu ajudar. Fa uns 3 mesos vaig conèixer a un noi, ell té 17 i jo tinc 15. La cosa es que ell viu una mica lluny de mi. Encara no ens hem vist en persona, però jo li agrado i ell a mi, i sempre em diu de si li vull xupar-li... jo si vull, el problema es que seria la meva primera vegada i no se com s'ha de fer. Per cert tots dos som verges encara.
Espero que m'ajudeu...
Moltíssimes gràcies,petons :*
Cristina Albó

Hola icm,
No tinguis por, no naixem amb tot après, poc a poc anem aprenent. Ara
bé, una cosa ha de quedar molt clara, si vols provar a fer sexe oral has
d'estar-ne tu segura, no has de fer per presió o perquè la resta de
gent ho faci. Per sort en el sexe som cadascun de nosaltres qui marca
fins a on sí volem arribar i fins a on no.
Per tant, si vols provar-ho, fes-ho però perquè tu vulguis descobrir i tinguis curiositat, sinó no ho facis.
El millor, és que puguis parlar amb ell i dir-li que no has fet mai
sexe oral. I a partir d'aquí tu marques com vols que sigui, que ell
t'indiqui, que no et digui res, que es tapi els ulls, que miri, etc... i
si no ho vols fer, no ho facis, en cap cas t'has de sentir forçada a
fer res que no vulguis fer.
La teva consulta però és molt clara
"com es fa?", et donarem alguna indicació, però sobretot, intenta tenir
en compte el que t'hem dit abans. Per a fer sexe oral a un noi, del que
es tracta és d'estimular el penis amb la boca, llavis i llengua. Pots
acaronar la zona del gland amb la llengua o els llavis, introduir el
penis dins la boca (vigilant amb les dents), etc... i sobretot,
utilitzeu preservatiu! No pel risc d'embaràs, sinó per evitar Infeccions
de Transmissió Sexual.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat
icm
Moltíssimes gràcies, de veritat!