Pes
Hola tinc 14 anys, medeixo 1,79 i peso 63 kg.M'agradaria saber si el meu pes es correcte i tambe si soc massa alt per la meva edat.No faig cap esport en equip pero ho faig pel meu compte. Sempre he estat molt prim pero ara noto q estic engreixant uns mica. Tothom diu q soc molt pero jo crec que no ho soc tant.
Sara Bujalance

Hola Heybaby! La teva alçada és normal, no t'has d'amoïnar. I el teu pes és una mica baixet per la teva alçada, però si sempre has estat prim i menges de tot en la quantitat suficient, també està bé. Si notes que t'estas engreixant una mica no t'espantis, forma part del creixement també. Si no engreixessis voldria dir que no estàs creixent, i això sí que seria un problema!. Pensa que al créixer no guanyes només pes, sinó que també guanyes en alçada, de manera que peses més perquè el teu cos és més gran, però no més gras. El que has de fer per mantenir un pes saludable és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com ja fas, habitualment. Molts petons!!