Perquè tantes curiositats? Una
Be, primer i avans de tot gracies per respondre o almenys llegir la meva consulta/dubte diga li com et vingui de gust, gracies per fer el que feu.
Ara la meva consulta:
Que es realment un "squirt" es que tinc com una idea general, pero no em convenç.
Al cole(bio) estem fent exposicions sobre metodes anticonceptius i un grup ha fet el diafragma(nou per mi) el que no he entes ha estat que el pots portar posat durant anys? O algo aixi han dit.
Be per ultim, demanar vos perdo per utilitzar vos de "google" pero es que me n fio mes i tambe es mes practic per mi. Ja se que teniu molta feina, o aixo crec i que consultes com la meva no son gaire importants , pero gracies igualment.😘😘😘😘😘
Cristina Albó

Hola JoAnònima(1234567890),
No pateixis, per nosaltres totes les consultes són importants, només faltaria!
L'squirt
és el nom que se li dona a l'ejaculació femenina, encara s'està
investigant què és el que s'expulsa amb aquest líquid però va lligat a
l'orgasme a través de l'estimulació de la zona del Punt G. Una
descripció força encertada és la següent https://es.wikipedia.org/wiki/
Eyaculaci%C3%B3n_femenina">
Eyaculaci%C3%B3n_femenina
Pel
que fa al diafragma NO el pots portar durant anys, el que es pot portar
durant anys és el DIU (intrauterí), t'expliquem el diafragma:
El
diafragma és com una espècie de caputxa de goma, de làtex o silicona,
que es col·loca al fons de la vagina (a l'entrada del coll de l'úter).
Al estar a l'entrada del coll de l'úter impedeix que els espermatozous
entrin a l'úter i es trobin amb l'òvul. S'ha d'utilitzar amb
espermicides per a que sigui més fiable el seu ús contra l'embaràs però
NO ens protegeix de les Infeccions de Transmissió Sexual.
Per a utilitzar-lo, cal anar a un centre sanitari per a la seva prescripció,
n'hi ha de mides diverses i allà t'explicaran com
es col·loca. Cal aconseguir-ne un de nou cada tres o quatre anys.
El diafragma es pot dur col·locat des de dues hores fins a moments abans de la
relació sexual i, posteriorment, s'ha de mantenir col·locat de sis a
vuit hores després de l'última relació sexual amb penetració.
Esperem haver resolt el teu dubte!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat