Confusa
Farà gairebé un any que em parlo amb una noia i som molt amigues. Des de fa uns mesos, ens diem cada nit que ens estimem i tots els dies ens diem bondia pel whatsapp. Ella fa uns mesos que surt amb una altra noia i això em rebenta, em posa molt celosa. Crec que hi estic molt pillada. Penso tot el dia amb ella, i fins i tot, somio en ella. Ho passo molt malament quan em parla de l'altra i he arribat a pensar que el millor és no parlar-li, olvidar-la i continuar amb la meva vida, però alhora penso que no puc deixar de fer-ho sense donar-li cap motiu. No li vull dir que m'agrada, en part perquè sé que està enamorada de l'altra i em rebutjaria. Olvidar-la seria molt difícil perquè ens veiem gairebé tots els dies, tenim moltes amistats en comú i juguem al mateix equip. Jo sóc dos anys més gran que ella i ens tirem moltes indirectes i això m'ilusiona. Algun consell?
Cristina Albó

Hola Anònima,
El nostre consell de poc et serviria ja que tens tres opcions però el que facis ho has de decidir tu. Les opcions que tens són:
1. Dir-li el que sents per ella, explicar-li el que ens has explicat a nosaltres: que saps que ella no sent el mateix i que està enamorada de la seva actual parella i que per aquest motiu et distàncies d'ella. Que et fa mal però que és el millor per tu posar distància, passar el dolor i refer-te.
2. No donar-li cap explicació i distanciar-te igualment.
3. No fer absolutament res i seguir com estàs ara.
La decisió és teva, valora quina farà que a mig o llarg termini estiguis millor o la que vagi més amb la teva forma de ser i d'actuar.
Una abraçada i moltíssima sort!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat