ejaculació precoç
Hola,
Tinc un problema, i és que quan ho faig amb la meva parella, de seguida ejaculo, no arribo als dos minuts que ja ejaculo, i això em fa baixar la autoestima, ja que penso que la meva parella no rep gaire plaer al acabar tan ràpid.
Això em fa, que quan arriba el moment de fer-ho amb ella no ho disfruto gaire, ja que penso en la ejaculació ten ràpida que tinc i sem pasen les ganes.
necessito algun consell, de com podria millorar o retardar la ejaculació.
gràcies.
Cristina Albó

Hola Rai,
No sabem quanta estona voldries aguantar però el més important és que tinguis la sensació de que controles el moment d'ejacular.
Potser podries intentar gaudir del nivell on potser controles més, en la masturbació. Estimula la teva imaginació amb fantasies eròtiques, prova a ritme i velocitat més
lenta. També estaria bé que aprenguis a detectar el punt de no retorn (PNR), el PNR és aquell punt en que si el passes ejacules encara que deixis d'estimular i si pares just abans no ejacules. Si el detectes, podràs controlar quan parar quan estiguis sol o en parella.
Quan estigueu junts, proveu primer d'anar-ho fent moooooolt a poc a poc... proveu diferents ritmes amb la masturbació i amb el sexe oral i després, la penetració!
També per intentar treure't la pressió del temps, dir-te que xafardegis les consultes sobre masturbació femenina, veuràs que la majoria de noies es masturben a través de l'estimulació del clítoris no introduint res dins la vagina, per tant, per què hauria de ser diferent amb un penis? Les noies tenen MOLTA més sensibilitat a l'exterior de la vagina que a l'interior i sobretot a la zona del clítoris. Estimula aquella zona (amb les mans o amb el sexe oral) per donar-li plaer.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat