Protecció
Hola, bona tarda, sóc bisexual i la meva parella actual i jo ( les dos som noies ) volem saber quines proteccions podem utilitzar, ja que cap de les dues ens hem fet proves per les ITS. Hem buscat per internet, però ens en fiem més de vosaltres, a ella ja li heu solucionat algún problema, gràcies.
Cristina Albó

Hola Lokejaw,
Moltes gràcies per confiar en nosaltres! El que heu de tenir en compte és que us podeu transmetre Infeccions de Transmissió Sexual a través del contacte entre fluids i practicant-vos sexe oral l'una a l'altre.
Per al sexe oral el millor és que utilitzeu una banda de làtex, us adjuntem un vídeo on veureu com la podeu "fabricar" si no la voleu comprar: https://youtu.be/
RB_DhalwIj4">
RB_DhalwIj4
Veureu que amb un preservatiu normal i corrent podeu fabricar-ho. La idea és que en comptes de fer sexe oral directament al cos de l'altre, la barrera separarà la vulva d'una i la boca de l'altre, així és molt més segur.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat