risc d'embaraç
Hola, m'agradaria saber si existeix risc d'embaraç per utilitzar dues vegades el mateix preservatiu, és a dir, per ejacular dues vegades sense canviar el preservatiu.
Geàcies.
Cristina Albó

Hola nyw,
El preservatiu està dissenyat per a ser utilitzat per a un sol ús. Quan ejacules dins el preservatiu, s'acumula el semen a la bosseta de la punta del condó (dissenyada per això), si segueixes tenint relacions sexuals amb penetració amb el mateix preservatiu, al perdre una mica l'erecció després de l'ejaculació, és possible que el líquid que havia d'estar acumulat a la punta per a ser retirat amb el preservatiu, sobresurti per sobre de la goma, ja que el preservatiu no queda igual d'ajustat al penis.
Per tant, si després d'una relació sexual, voleu repetir, canvieu el preservatiu i evitareu el risc d'embaràs (si no hi ha cap accident)!
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat