sexeeee
hola! que vol dir quan a l'acte sexual es diu que ets passiva o activa? sé que vol dir ser actiu o passiu però en tema sexual no ho acabo d'entendre.
Cristina Albó

Hola mmmmmmmrosa,
Té diversos significats depenent de l'orientació sexual a la que ens referim. Si parlem de relacions entre dos nois, ser passiu significa que li agrada ser penetrat i ser actiu significa que li agrada penetrar.
Si parlem de relacions sexuals entre noi i noia, ser actiu pot significar que proposa coses, que té idees, que li agrada innovar o provar coses diferents, en definitiva que està actiu en la relació sexual. I ser passiu, pot significar que la persona es deixa fer, però no proposa massa, no li agrada innovar, en definitiva que està més a l'expectativa del que l'altre vol que de proposar el que ell/a vol.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat