Relacións sexuals.
Hola! L'altre dia vaig tenir sexe amb la meva parella. Fins aqui tot normal, el problema és que ho vam fer sense preservatiu. No es va correr ven bé dintre meu però si que va sortir el líquid pre-seminal. Em puc quedar embarassada amb això? Com m'ha de venir la menstruació la setmana que ve, em fan mal els ovaris, lo típic de quan t'ha de venir la recla. Si em fan mal vol dir que no estic embarassada?
Ajuda siusplau tinc por de quedar-me embarassada!
Moltes gràcies i un petó.
Anònima.
Cristina Albó

Hola Anònima,
Efectivament hi ha risc d'embaràs. Sempre que tenim relacions sexuals amb penetració sense preservatiu, hi ha risc d'embaràs i/o d'Infecció de Transmissió Sexual. Si ja han passat les 72 hores després de la relació sexual de risc, només queda esperar. Si la regla et baixa fantàstic, per a properes ocasions ja sabeu que si ho feu sense preservatiu pot haver-hi un embaràs. Si no et baixa la regla, us haureu de fer un test d'embaràs i en funció del resultat prendre decisions difícils.
Si finalment no estàs embarassada, recorda aquest mal de cap i no permetis tenir relacions sexuals amb penetració sense preservatiu!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jobe
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat