la virginitat de les noies i d'avui dia
Haber es una consulta aixi en general jo tinc 16 anys i haure tingut un parell de noviets pero tampoc super serios de durar molt tempsss saps? pero no ho he fet mai amb cap i aixo que mho han demanat uns quants, es que per mi no es normal lo que fan les noies avui dia de ferho amb qualsevol saps? ja no es la edat perque 16 pues encara ets jove pero si es amb el teu novio q portes varios meses es de lo mes normal pero q conec moltes ties q van follant amb qualsevol sense ser parella i pues eso Que opineu de perdre la virgintat a la minoria d'edat en plan 15-16? I de perdreho amb un qualsevol noi o anarse liant aixi com aixi?
Cristina Albó

Hola miiiirrr,
El que nosaltres opinem és indiferent ja que no som jutges de res. Creiem que si la persona és capaç de decidir, de conèixer les conseqüències de saber quins riscos hi ha, tant emocionals com de salut o de vida, a l'hora de tenir relacions sexuals amb altres persones, nosaltres només podem informar del que han de tenir en compte a nivell de salut sexual. Amb la decisió ningú hi pot fer res...
Ara bé, això no significa que ens encantin les persones com tu, amb les idees clares, amb uns valors definits i amb un criteri propi! Sigues fidel al teu criteri i no permetis que ningú te'l desmunti (pel que fa a les teves decisions).
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat