Primera vegada
Hola! tinc 17 anys i fa un mes vaig perdre la virginitat amb el meu novio,aquells dies em tenia que venir la regla i no em va baixar sangrava com s'hi acabés la regla, vamos toot un SHOW em va venir i estic esperant la següent regla, bé el cas és que quan ho vam fer va durar molt poc ja que el meu novio es va correr molt rapid, i desde aquell moment no oho hem tornat a fer perqué va agafar por per lo de la meva regla i perqué no dura ress.Estic preucupada perqué ara que fem sexe oral o presimialrs sempre es corre molt ràpid i és una mica merda perquè sinó dura amb això imagineu-se al llit.. Estic una mica perduda nse que fer perque duri molt més nse que pot passar, si sóc jo si és ell, però crec que això a la llarga pot ocasionar alguns problemes
Mariona Busto

Hola niahhh!
Parles que dura molt poc, però no sabem què significa poc per vosaltres. De totes maneres, heu de tenir present que l'ejaculació precoç no es valora segons el temps que el noi aguanta abans d'ejacular, sinó per la sensació de control que es té de l'ejaculació. Els nois tenen una resposta sexual més curta que la de les noies, i quan un noi està excitat amb una persona que li agrada, és molt normal que ejaculi ràpid!
Per allargar aquesta resposta, cal conèixer molt bé el propi cos, i aprendre a detectar el "punt de no retorn", que és aquell punt en el qual encara que deixis d'estimular el penis, aquest ejacularà igualment. Si s'aprèn a detectar aquest punt, es pot allargar una mica més la resposta sexual i el moment de l'ejaculació. De totes maneres, recordeu que el més important és que us centreu a passar-vos-ho bé i que no estigueu tan pendents del temps. Això només fa que posar-vos pressió i segurament les coses no van com us esperàveu.
Esteu començant a descobrir la vostra sexualitat, així que paciència i molta tranquil·litat! Jugueu i aneu moooolt a poc a poc per deixar que les coses vagin millor.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat