Estic insegura
Hola,
Fa molt vaig coneixer a un noi que parlavem de tant en tant. Fa quatre dies vam començar a parlar per les xarxes socials i no podem deixar de parlar degut a els nostres converses amoroses. A mi m'encanta tant físicament com personalment,(se'l veu un bon tipu) te pocs defectes. Pero les nostres converses no nomes son com ha anat al dia i com estas, en alguns moments em diu coses calentes i ha arribat a passar-me fotografies d'ell exhibint el seu cos. Jo li segueixo el rollo, perquè m'agrada ell i les seves fotografies ... pero jo no vull anar tan rapid com va. Tinc por de que en algun moment ens trobem i fagi algo fora de lo normal.
Per aixo demano ajuda i consell.
Gràcies
Mariona Busto

Hola Marta!
Doncs és molt important que vagis al ritme que tu vulguis, sense presses ni sentir-te pressionada per anar més ràpidament del que et sents preparada. No tinguis por de dir-li, si en algun moment veus que ell va massa enllà. Recorda que si algú t'estima, ha de respectar les teves decisions i els teus ritmes!
Aneu amb compte en enviar fotografies pujades de to, exhibint el vostre cos, recordeu que un cop les envieu perdeu el control total d'aquella imatge i amb el temps us podria portar problemes, ja que no sabeu qui podrà veure la foto i que podrà fer amb ella.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat