Ajudaa pliss
Hola! Primer dir que m'encanta aquesta web i el consultori em sembla de gran ajuda. Bn vaig amb la consulta.
Pues porto uns mesos sortint amb un noi de la meva mateixa edat, 16, i hem pensat de que ja es hora de fer algo. Hem pensat que el sexe més envant axí que farem altres coses ja sabeujajaj. Pues el meu dubte es q quan em fagi dits, he de estar depilada? O sigui, molesten? I si m´he de depilar com ho he de fer? Pk la cera em fa mooolt de mal i he vist que hi ha crema depilatoria pero ns si es segur per apuesta part.
Moltees gracies <3
Mariona Busto

Hola anonima27!
Doncs a la pregunta de si has d'estar depilada, la resposta és: com tu vulguis! No és obligatori, has de portar els genitals com a tu t'agradin i et facin sentir còmode. Els pèls no impedeixen passar-s'ho bé i gaudir! És més un tema estètic que cada persona ha de decidir sense pressions!
Si vols depilar-te aquesta zona, en ser una zona força delicada i sensible, el que nosaltres sempre recomanem és que t'assessoris en un centre d'estètica de les diferents opcions que hi ha, i escollir aquella que millor s'adapti al que tu necessites. Com saps, fer-ho amb cera fa una mica de mal, però els resultats duren més temps que si ho fas amb fulla d'afaitar o cremes depilatòries.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la teva confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat