M'agrada una noia però passa de mi
M'agrada molt una noia de la meva classe però ella ja té nòvio. A principi de curs hi havia "feeling" i vam estar a punt de sortir junts però no sé què va passar que se'n va anar amb un altre. Abans de que tingués aquest nòvio ens llançàvem mirades i quan es creuaven tots dos la canviàvem de direcció.
Quan va començar a sortir amb el seu nòvio la vaig seguir mirant, però un dia les seves amigues em van venir a dir que l'intimidava i la feia sentir incòmoda. Em vaig disculpar però no puc deixar de mirar-la ni de pensar en ella perquè estic molt enamorat. Què puc fer?
Mariona Busto

Hola perpreguntar!
Doncs si ara mateix ella té nòvio... ho tens una mica complicat! És important que en siguis conscient i ho respectis. Sabem que no és fàcil, i més si us veieu cada dia a classe, però et recomanem que intentis prendre una mica de distància, que et distreguis i intentis centrar-te en altres coses (en els teus amics, en els estudis, en passar-t'ho bé). Fixa't que les seves amigues et van dir que ella s'ha sentit una mica intimidada, i és important que sapiguem reaccionar i entendre que en aquests moments ella no vol el mateix que tu. Sabem que no és gens fàcil, però la distància emocional i el temps t'ajudaran a posar les coses a lloc.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat