Pits
Tinc 13 anys i no em creixen els pits. I quan dic que no em creixen, no es que els tingui petits, sino que els tinc com una nena de 5 anys! he de dir que tota la meva vida he estat molt prima (molt) i molt alta, però no sé si això te res a veure. Però es que no m'agrada gens. I com si no en tingués prou les meves amigues em diuen "pecho plano y chocho liso" (lu de "chocho liso" no és veritat perquè tinc vastants pèls) però es que jo vull que em creixin els pits i també engraixarme una mica més, vull estar bona!
només volia saber si hi ha alguna manera d'engreixarme i si es normal a aquesta edat que no tingui pits!
moltes gracies!
crec que la feina que feu esta molt be x els adolescents com nosaltres!
Mariona Busto

Hola adolacsents.cat!
Doncs per engreixar-te, és important que segueixis una dieta variada i equilibrada, i que facis esport de forma moderada per mantenir un estil de vida saludable. Pots parlar-ne amb el teu metge i que sigui ell que et recomani què més podries fer, i si el teu pes és correcte per l'edat i l'alçada. Si ho vols, pots fer també la consulta a les nostres companyes del Consultori d'Alimentació que segurament poden ajudar-te més que nosaltres ;)
Pel que fa als pits, ens sap molt greu però no podem fer res per augmentar la mida dels teus pits, pensa que és exactament el mateix que l'alçada... veritat que no podem ser més baixets si som molt alts? Doncs amb la mida dels pits passa exactament el mateix. De totes maneres, pensa que estàs en ple procés de desenvolupament i per tant el teu cos encara variarà una mica. Així que tranquil·la! Hem d'aprendre a acceptar el nostre cos i a saber potenciar-lo, a algunes persones els costa més i altres menys, però amb el temps aprendràs a estimar cada racó del teu cos, sigui com sigui, només has d'estimar-te tal com ets!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat