Una pregunta
A vegades quan surto amb els meus amics anem a fumar i fumen tots menys jo. Sempre hem diuen que ho provi però els dic que no. Hauria de fumar per que hem deixessin una mica tranquil?
Moltes gràcies per tot el que feu per la gent, no es la primera vegada que utilitzo el consultori i m'és mol útil.
Mariona Busto

Hola Adolescent77!
Benvingut al Consultori! Segurament aquesta consulta hauria d'anar al Consultori de Psicologia, ja que aquest és per a preguntes sobre sexualitat ;) Però no pateixis, et donarem resposta igualment!
Doncs no, no hauries de fumar perquè et deixessin en pau. Ells haurien de respectar la teva decisió de no voler fumar, ni de provar-ho! Cada persona és lliure de fer allò que vulgui i de respectar les llibertats dels altres. Sabem que no és fàcil no seguir la "norma" i que si tots fumen, ser l'únic que no ho fa, no és cosa fàcil! Però nosaltres t'encoratgem a que segueixis allò que tu creguis que més et convé, i si no vols fumar, no ho facis!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat